DiverseTehnologie

PewDiePie’s Tuber Simulator Review

PewDiePie’s Tuber Simulator Review este caracterizat ca fiind simulatorul de viata a unui YouTuber si ajuta la pierderea timpului si a plictiselii, cu apasarea  tonelor de clickuri.

Aceste simulatoare au un mare succes faptul ca esti un YouTuber, ca editezi clipuri, le pui pe web si strangi milioane vizualizari si abonati. Simulatoarele pot ajunge sa existe si pe retelele sociale. Faimosul PewDiePie, care este cel mai mare YouTuber de pe planeta a creat acest joc cu ajutorul mai multor firme. OnePlus 3 a testat acest joc si pare sa fie inedit, dar mai ales ca este si gratuit in Play Store.

Grafica jocului este de tip pixelart, titlul retro, avand perspectiva izometrica 2.5D, sountrack-ul in stil chiptune, creat de RushJet1, cei care au creat si sountrack-ului de la jocul Legend of the Brofist, care este marca PewdiePie. Tutorialul acestul joc il aduce chiar pe Pewds, care ofera indicatii vocale, iar avatarul sau personajul din joc se stramba in fundal.

Urmarim ce e trendy, editam clipuri, realizam decoratiuni pentru camera noastra, cumparam nenumarate lucruri si obiecte ce sunt de folos. Ne facem prieteni pentru a inmultii vizualizarile si subscrieri, ce ne ajuta sa devenim din ce in ce mai populari. In joc exista trei tipuri de monede, doua dintre acestea sunt de schimb in joc, iar cea de-a treia se numeste Bux, ea este foarte greu de gasit si ne ajuta la grabirea timpului si  la extinderea camerei.

Jocul este foarte simplu de jucat, doar trebuie sa faceti tap, tap, tap pe o serie de anumite butoane si acesta este jocul, dar voi veti mai putea decora casa si sa jucati acest joci inspirat de Peggle in timp ce pachetele ce le asteptati trebuie sa vina. Puteti achizitiona computere, boxe, animale, jucarii, si sa schimbati hainele avatarului dumneavoastra.

Acest joc il puteti descarca gratuit pe Android, sau pe iOS.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *